GARANTIE & SERVICE

GARANTIE & SERVICE

Neato Robotics

Naverkoopdienst - toepassing van de fabrieksgarantie

Gelieve volgende zaken bij de hand te hebben:

  1. een duplicaat van de verkoopfactuur
  2. het serienummer van het toestel (u vindt het op de onderkant van het apparaat)
  3. een beschrijving van het defect of panne

Indien U gebruik wenst te maken van de fabrieksgarantie (2 jaar op het toestel, 6 maanden op de batterijen en accessoires), dient U in contact te treden met de gecentraliseerde helpdesk van de fabrikant Neato Robotics. 123Product, in de hoedanigheid van distributeur, mag hier niet in tussenbeide komen.

Hoe in contact komen met de helpdesk?

  1. Surf naar de website van Neato Robotics (http://www.neatorobotics.com/contact-us/) en contacteer de helpdesk door middel van een "chat box" gedurende de kantooruren (de chatbox verschijnt enkel tijdens de kantooruren)

  2. Stuur een e-mail (dewelke een copij van de verkoopfactuur, het serienummer van het toestel en een probleembeschrijving bevat) naar het volgende e-mailadres: [email protected]

  3. Geef een telefoontje naar de helpdesk op het volgende nummer +31-85-888-4740 tussen 9u en 17u.

 



iRobot

 

Naverkoopdienst - toepassing van de fabrieksgarantie

 Voor welke produkten?

  • robotstofzuiger van het type Roomba

  • dweilrobot van het type Scooba

  • dweilrobot van het type Braava

Gelieve volgende zaken bij de hand te hebben:

  1. een duplicaat van de verkoopfactuur
  2. het serienummer van het toestel (u vindt dit nummer op het toestel)
  3. een beschrijving van het defect of panne

Indien U gebruik wenst te maken van de fabrieksgarantie (2 jaar op het toestel, 6 maanden op de batterijen en accessoires), dient U in contact te treden met de gecentraliseerde helpdesk van de fabrikant iRobot. 123Product, in de hoedanigheid van distributeur, mag hier niet in tussenbeide komen.

Hoe in contact komen met de helpdesk?

Surf naar de website van de iRobot service center via deze link: https://irobot.infotip-rts.com/Home.xhtml?PortalId=.RTS-iRobot&Cid=BE&lgid=BE Vul de herstellingsaanvraag in.

 

 

Husqvarna

Naverkoopdienst - toepassing van de fabrieksgarantie

Voor welke produkten? alle grasrobotten van het merk Husqvarna

Gelieve volgende zaken bij de hand te hebben:

  1. een duplicaat van de verkoopfactuur
  2. het serienummer van het toestel (u vindt het op het toestel of het witte etiket van de verkoopsverpakking)
  3. een beschrijving van het defect of panne
  4. de anti-diefstalcode

Indien U gebruik wenst te maken van de fabrieksgarantie (2 jaar op het toestel, 12 maanden op lithium batterijen, 6 maanden op de loodbatterijen en accessoires), verzoeken we U de dealerlocator van Husqvarna te gebruiken: http://www.husqvarna.com/nl/dealer-locator/. Op deze pagina vind u een in reparaties gespecialiseerde dealer die u verder zal helpen.

 

 

Robomow

Naverkoopdienst - toepassing van de fabrieksgarantie

Voor welke produkten? alle grasrobotten van het merk Robomow

Gelieve volgende zaken bij de hand te hebben:

  1. een duplicaat van de verkoopfactuur
  2. het serienummer van het toestel (u vindt het op het toestel of het witte etiket op de verkoopsverpakking)
  3. een beschrijving van het defect of panne

Indien U gebruik wenst te maken van de fabrieksgarantie (2 jaar op het toestel, 12 maanden op lithium batterijen,  6 maanden op de loodbatterijen en accessoires), dient U in contact te treden met de gecentraliseerde helpdesk van de fabrikant Robomow. 123Product, in de hoedanigheid van distributeur, mag hier niet in tussenbeide komen.

Hoe in contact komen met de helpdesk?

Surf naar de naverkoopdienst van Robomow via volgende link: http://ross.robomow.com/Login.aspx Kies Uw taal en vervolledig de herstellingsaanvraag. Vergeet niet een kopie van de verkoopfactuur te uploaden.

 

 

LG Eletronics

Naverkoopdienst - toepassing van de fabrieksgarantie

 Voor welke produkten?

  • robotstofzuiger van het type VHombot3, Vcarpetx, Vparquet

Gelieve volgende zaken bij de hand te hebben:

  1. een duplicaat van de verkoopfactuur
  2. het serienummer van het toestel (u vindt dit nummer op het toestel)
  3. een beschrijving van het defect of panne

Indien U gebruik wenst te maken van de fabrieksgarantie (2 jaar op het toestel, 6 maanden op de batterijen en accessoires), dient U in contact te treden met de gecentraliseerde helpdesk van de fabrikant LG Electronics. 123Product, in de hoedanigheid van distributeur, mag hier niet in tussenbeide komen.

Hoe in contact komen met de helpdesk?

Surf naar de website van de organisatie Servilux via deze link: http://www.servilux.nl Vul de herstellingsaanvraag in en vergeet daarbij niet het merk LG Electronics in het Menu te kiezen.

 


Samsung

Naverkoopdienst - toepassing van de fabrieksgarantie

 

Voor welke produkten? Robotstofzuigers van het merk Samsung

Gelieve volgende zaken bij de hand te hebben:

  1. een duplicaat van de verkoopfactuur

  2. het serienummer van het toestel (u vindt dit nummer op het toestel)

  3. een beschrijving van het defect of panne

Indien U gebruik wenst te maken van de fabrieksgarantie (2 jaar op het toestel, 6 maanden op de batterijen en accessoires), dient U in contact te treden met de gecentraliseerde helpdesk van de fabrikant Samsung. 123Product, in de hoedanigheid van distributeur, mag hier niet in tussenbeide komen.

Hoe in contact komen met de helpdesk?

Surf naar de website van de organisatie Servilux via deze link: http://www.servilux.nl Vul de herstellingsaanvraag in en vergeet daarbij niet het merk Samsung in het Menu te kiezen. 

 

 

 

Service center:
Garantietermijn: 


:

0172 - 46 83 00 
2 jaar

De service- en garantieafhandeling wordt volledig door AEG verzorgd. Door deze werkwijze kunnen wij een optimale service en snelle afhandeling garanderen.


Houdt u bij het aanmelden van uw apparaat altijd de factuur, modelcode en het serienummer bij de hand.


Een defect product kan op de volgende wijze worden aangemeld:
- Via het service center van AEG: 0172 - 46 83 00 
- Direct online via www.mijnapparaten.nl


Met een apparaat van Electrolux Home Products (Nederland) in huis, bent u verzekerd van jarenlang gebruiksgemak. Mocht zich onverhoopt toch een probleem voordoen, dan kunt u met behulp van de AEG dynamische vragenboom zelf eerste hulp toepassen en, indien nodig gebruik maken van de professionele service organisatie die vakkundig het probleem voor u oplost.

 
 

 

Service center
Garantietermijn 


:

073 - 623 11 21 
5 jaar

De service- en garantieafhandeling wordt volledig door Bestron verzorgd. Door deze werkwijze kunnen wij een optimale service en snelle afhandeling garanderen.


Defect apparaat

Wanneer u onverhoopt een defect Bestron-product heeft, dan kunt u het apparaat bij ons in Naarden langsbrengen. Wij bieden uw defecte product dan ter reparatie aan bij de servicedienst van Bestron. Na reparatie of remplace stuurt Bestron het apparaat weer naar ons terug, waarna u het bij ons kunt ophalen. Hier krijgt u uiteraard bericht over.


Natuurlijk kunt u het defecte apparaat ook rechtstreeks naar de Bestron servicedienst sturen. Omdat niet alle pakketten aangenomen worden, dient u dan eerst contact op te nemen voor de juiste verzendinstructies. Dit kan via het Service center van Bestron via 073 - 623 11 21.

Contactgegevens

De producten kunnen opgestuurd worden naar onderstaand adres:

Bestron Nederland BV
Moeskampweg 20
5222AW ‘s Hertogenbosch


Meer informatie over de service van Bestron vind je op de site.

 
 



 

Service center
Garantietermijn 


:

0164 - 28 30 65 
2 jaar

De service- en garantieafhandeling wordt volledig door Black & Decker verzorgd. Door deze werkwijze kunnen wij een optimale service en snelle afhandeling garanderen.


Black & Decker geeft twee jaar garantie op haar producten. Mocht uw Black & Decker product binnen 24 maanden na aankoopdatum defect raken als gevolg van materiaal- en/of constructiefouten, dan garandeert Black and Decker kostenloze vervanging van alle defecte onderdelen of van de gehele machine, mits:

- Het product niet onjuist is gebruikt
- Het product alleen tekenen van normaal gebruik vertoont
- Het product niet is gerepareerd door onbevoegden
- Een bewijs van aankoop wordt getoond


Om aanspraak te maken op deze garantie, dient u de verkoper of de Service dienst van Black and Decker, het aankoopbewijs te tonen. Daarbij moet het product voorzien zijn van de CE markering.


Online garantie claim indienen:

Alle gebruikers van Black and Decker producten kunnen in het geval van een storing of een defect binnen de garantie periode, gebruik maken van deze service. U kunt nu direct uw storing of probleem online aanmelden bij Black and Decker. Uiterlijk 48 uur na de aanmelding ontvangt u dan een email van onze service provider, met daarin de garantie procedure.


Voor meer informatie over de garantie van Black & Decker verwijzen wij u naar het garantiebeleid van Black and Decker zelf.

 
 



 

Service center
Garantietermijn 


:

088 - 424 40 10
2 jaar

De service- en garantieafhandeling wordt volledig door Bosch verzorgd. Door deze werkwijze kunnen wij een optimale service en snelle afhandeling garanderen.


Voor een storing aan een groot huishoudelijke apparaat, neemt u contact op via bovenstaand nummer met het Contact Center van Bosch.


Een service afspraak maken

Houdt u het E- en het FD-nummer van het apparaat bij de hand. Deze nummers vindt u op het typeplaatje. Waar vindt u het typeplaatje?


U kunt op de volgende wijze een serviceafspraak maken:
- Via ons contactcenter
- Telefonisch via 088 - 424 40 10 (maandag t/m vrijdag tussen 08:00 - 20:00 uur zaterdag tussen 08:00 -13:00 uur) 
- Direct online via www.bosch.nl


Fabrieksservicedienst

De Bosch fabrieksservicedienst beschikt over 140 ervaren servicetechnici die de apparaten van Bosch goed kennen. Alle reparaties voert de Bosch fabrieksservicedienst uit volgens de minimum reparatievoorwaarden zoals die zijn opgesteld door de Consumentenbond en de VLEHAN (Vereniging Leveranciers van Huishoudelijke apparaten in Nederland).


Elk servicebezoek vindt in principe plaats binnen drie werkdagen na het maken van de afspraak, ongeacht waar u woont in Nederland. De servicemonteur maakt voordat hij aan de slag gaat, altijd eerst een prijsopgave. U heeft 12 maanden garantie op de uitgevoerde reparatie.


Indien u een defect product ter reparatie wilt opsturen, dan kan dit via onderstaand adres. Ook kunt u het product bij ons in de showroom langsbrengen.

BSH huishoudapparaten 
t.a.v. reparatie
Antwoordnummer 106
4000 VB Tiel

 
 



 

Service center
Garantietermijn 


:

0800 - 020 6203
2 - 5 jaar

De service- en garantieafhandeling wordt volledig door Dyson verzorgd. Door deze werkwijze kunnen wij een optimale service en snelle afhandeling garanderen.


De garantieperiode van de Dyson sledestofzuiger is 5 jaar. De kruimelzuigers (handstofzuigers) hebben een garantieperiode van 2 jaar. Als u een defect heeft aan uw Dyson product, dan kunt u contact opnemen met telefoonnummer 0800 - 020 6203. Dyson gaat dan voor u kijken of er nieuwe onderdelen kunnen worden opgestuurd of dat er een monteur aan huis kan langskomen om het toestel te repareren. Omdat Dyson deze service aanbiedt hebben ze verder geen service center.


Heeft u een defect aan uw apparaat? Wellicht dat de ondersteuning voor reparatie en service van Dyson op hun site een oplossing biedt.

Contactgegevens

Nederland
Tel:       0800 - 020 6203
Fax:      020 - 521 98 99 

België
Tel:       078 - 15 09 80 (zonaal tarief)
Fax:      070 – 23 39 75

E-mail:  [email protected] 



 

Service center
Garantietermijn 


:

0900 - 33 444 33 (1 euro per gesprek)
2 jaar

De service- en garantieafhandeling wordt volledig door Kärcher® verzorgd. Door deze werkwijze kunnen wij een optimale service en snelle afhandeling garanderen.


De garantietermijn van Kärcher hogedrukreinigers bedraagt 2 jaar op het apparaat, vanaf de datum van aankoop.


Mocht uw product defect zijn, dan kunt u dit via Stofzuigerdiscounter.nl ter reparatie aanbieden. Klik hier om uw reparatie aan te melden. U kunt hier kiezen om het product bij u te laten afhalen door onze vervoerder, of om het zelf op te sturen naar het reparatiecentrum. U kunt uw product ook inleveren in onze showroom in Naarden, klik hier voor ons adres en de openingstijden

Het reparatietraject duurt gemiddeld 2 a 3 weken.


Tip: controleer op deze pagina of hier misschien een oplossing staat voor uw probleem, mocht een reparatie niet noodzakelijk zijn.

 
 



 

Service center
Garantietermijn 


:

0347 - 37 88 88
2 jaar

De service- en garantieafhandeling wordt volledig door Miele verzorgd. Door deze werkwijze kunnen wij een optimale service en snelle afhandeling garanderen.


Eerste hulp bij storingen

Vaak kunt u een storing zelf eenvoudig verhelpen. Op de Miele site kunt u gebruik maken van Eerste hulp bij storingen. Zo kunt u vaststellen of de komst van een technicus echt nodig is. Houdt u bij het aanmelden van uw apparaat altijd de factuur, modelcode en het serienummer bij de hand.

Een service afspraak maken

Indien het probleem aan uw apparaat niet is verholpen kunt u op de volgende wijze een serviceafspraak maken:
- Via ons contactcenter
- Telefonisch via 0347 - 37 88 88
- Direct online via www.miele.nl

 
 

 

Service center
Garantietermijn 


:

036-5460700 (voor België: 02 467 60 50)9
2 - 5 jaar

Nilfisk stofzuigers

De service- en garantieafhandeling wordt volledig door Nilfisk verzorgd, via Selectra Nilfisk Service. Door deze werkwijze kunnen wij een optimale service en snelle afhandeling garanderen. 
Selectra Nilfisk Service is het geautoriseerde reparatiebedrijf voor Nilfisk Stofzuigers.


Op de Power en Extreme reeks zit 5 jaar garantie op de motor. Dit geldt echter niet op slijtage onderdelen. Op de Bravo, Action en Coupe modellen geeft Nilfisk 2 jaar garantie.


Een garantieclaim kunt u indienen bij het Service Center van Nilfisk, Selectra. Selectra beoordeeld of iets garantie is of niet. Het aanbieden van reparaties dient altijd via verzending te geschieden.


Nilfisk hogedrukreinigers

Wanneer u een defect heeft, dan kunt u bellen met VVS Nederland via 078-6175553. VVS zal de hogedruk reiniger ophalen bij u, repareren en retour zenden. U mag natuurlijk ook in Naarden langskomen om het defecte product in te leveren, echter via VVS gaat het makkelijker en sneller.

 
 



 

Service center
Garantietermijn 


:

0172 - 46 79 99
2 jaar

De service- en garantieafhandeling wordt volledig door Numatic verzorgd. Door deze werkwijze kunnen wij een optimale service en snelle afhandeling garanderen.


Bij Numatic producten heeft u twee jaar garantie op het complete apparaat. De garantietermijn van de AutoSave motor van de modellen HENRY/HETTY/HARRY bedraagt 6 jaar mits er gebruik is gemaakt van de originele Numatic NVM-1CH stofzakken.


Mocht uw product defect zijn, dan kunt u dit via Stofzuigerdiscounter.nl ter reparatie aanbieden. Klik hier om uw reparatie aan te melden. U kunt hier kiezen om het product bij u te laten afhalen door onze vervoerder, of om het zelf op te sturen naar het reparatiecentrum. U kunt uw product ook inleveren in onze showroom in Naarden, klik hier voor ons adres en de openingstijden.

Het reparatietraject duurt gemiddeld 2 à 3 weken.

 

 

 

Service center
Garantietermijn 


:

0900 - 202 11 77 (€ 0,10 p.m.) of ga naar de Philips Support Site 
2 jaar

De service- en garantieafhandeling wordt volledig door Philips verzorgd. Door deze werkwijze kunnen wij een optimale service en snelle afhandeling garanderen.


Philips biedt u zowel binnen als buiten de garantieperiode uitgebreide serviceregelingen aan, mocht uw product onverhoopt defect raken. Uw product kan op verschillende manieren ter reparatie aangeboden worden. Philips biedt u tevens de mogelijkheid om speciaal geselecteerde producten binnen garantie gratis om te ruilen. Wanneer uw product echter niet meer naar behoren werkt, kijk dan altijd eerst bij de veelgestelde vragen van uw product voor een mogelijke oplossing.


Voor meer informatie over de garantie van Philips verwijzen we je door naar hun eigen garantievoorwaarden.

 

 

Service center
Garantietermijn 


:

088 - 424 40 20
2 jaar

De service- en garantieafhandeling wordt volledig door Siemens verzorgd. Door deze werkwijze kunnen wij een optimale service en snelle afhandeling garanderen.


Elk Siemens apparaat is ontworpen en geconstrueerd om lang plezier van te hebben. Desondanks kan het een keer voorkomen dat u een storing krijgt. Laat het probleem dan vakkundig en betrouwbaar oplossen door de officiële Siemens fabrieksservice.


Een service afspraak maken

Houdt u het E- en het FD-nummer van het apparaat bij de hand. Deze nummers vindt u op het typeplaatje. Waar vindt u het typeplaatje?


U kunt op de volgende wijze een serviceafspraak maken:
- Via ons contactcenter
- Telefonisch via 088 - 424 40 20
- Direct online via www.siemens.nl


Servicekosten

Als de reparatie aan de garantievoorwaarden voldoet, dan is die uiteraard kosteloos. Na de garantieperiode betaalt u tot en met het vijfde gebruiksjaar nooit meer dan een vastgesteld maximum bedrag. Op de reparatie krijgt u 1 jaar garantie.


Indien u een defect product ter reparatie wilt opsturen, dan kan dit via onderstaand adres. Ook kunt u het product bij ons in de showroom langsbrengen.

BSH huishoudapparaten 
t.a.v. reparatie
Antwoordnummer 106
4000 VB Tiel